Calling All Angels

Hej hej igen...
Har haft ganska så fullt upp nu när skolan har börjat så har inte kunnat skrivit säger förlåt för de och tänkte skärpa mig över helgen o ta nya tag inför nästa vecka för att kunna blogga! :)
Kanske ska berätta vad jag har hittat på! :pp
Okej inte så mycket att säga förutom skola,skola....och skola? O....o
Aa men okej har vare i Landsomberget i onsdas o åkt hehe (aa)
Och idag när jag kom hem och hade äte somna jag o.o
Har sovit till jadu ca 22.00 x)))
Sköönt och behövdes men nu lär ja ju va vaken lite längre inatt bara för de -.-
Smarta jag! :oo
Ska ge er en överraskning tills imorgon bitti så håll utkik! ;))
Men nu ska jag gå och fixa mig sen sätta igång en film.
Ohjo!...nä jag vakna så tittade pappa o min bror på "Allt för min syster" men bara slutet men om jag säger såhär...jag grät x"3
Måste verkligen se hela nångång :oo
Ohja se den! :D
Men nu får ni ha de så bra sötnosar!
Kram o godnatt! :'3♥
/j. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0